Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku utrzymana w nieco zmienionej koncepcji kreatywnej. W pierwszej odsłonie promowana jest aplikacja mobilna, a w drugiej - reklamowane będzie Konto Jakże Osobiste. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Odświeżona komunikacja Alior Banku łączy tradycyjne elementy, na których bank opierał swoje dotychczasowe działania promocyjne, takie jak postacie w melonikach oraz sformułowanie „wyższa kultura”. W kampanii promowane jest wprowadzone właśnie nowe hasło główne banku: „Wyższa kultura. Bank nowości”.

Nowymi elementami w reklamach są m.in. ikona melonika, przy pomocy której klient w razie potrzeby w stanie przywołać panią lub pana w meloniku, funkcjonujących wyłącznie w świecie cyfrowym. Obie te postaci, tak jak wcześniej będące symbolami Alior Banku, został uwspółcześnione: dalej są eleganckie, ale dodano im odrobinę ekstrawagancji i dystyngowanego luzu, co ma odzwierciedlać mniej sformalizowane relacje klient - bank.

W pierwszym spocie z kampanii reklamowane są nowe opcje w aplikacji mobilnej Alior Banku, m.in. usługa skanowania faktur. W kolejnym promowane będzie Konto Jakże Osobiste.

Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję, internet (m.in. współpraca z influencerami) oraz oddziały Alior Banku (niestandardowe projekty witryn).

Kreacją kampanii przygotowała agencja PZL, która niedawno w efekcie przetargu obroniła obsługę reklamową Alior Banku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa