Spot z kampanii pokazuje, jak para zmaga się różnymi niedogodnościami, oglądając film w sali kinowej. Dzięki aplikacji mobilnej łączą się z przedstawicielką Alior Banku, w charakterystycznym meloniku, i biorą kredyt na kino domowe. W ten sposób mogą oglądać filmy wygodnie w domu.
Reklama podkreśla, że w ramach Pożyczki dla Duetów oprocentowanie i prowizja są obniżone o 33 proc. Kredyt mogą wziąć dowolnie dwie osoby, nie muszą być małżeństwem ani krewnymi.
Poprzednia kampania Alior Banku, opowiadająca o rozbudowie myjni samochodowej, promowała kredyt dla firm. W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Alior Banku w mediach pozainternetowych wyniosły 77,6 mln zł, o 15,4 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Za kreację reklam Alior Banku odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets.












