Jest to pierwsza akcja Alior Banku na TikToku, z komunikacją skierowaną do odbiorcy z najmłodszej grupy użytkowników bankowości elektronicznej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alior-bank-promocja-konto-jakze-osobiste-3-proc-na-rachunku-oszczednosciowym ##
Alior Bank reklamuje się na TikToku
Celem kampanii jest dotarcie z ofertą Alior Banku do klienta poniżej 24. roku życia i zaprezentowanie rozwiązań, które nie tylko pozwalają zminimalizować wydatki, lecz także oferują mechanizm zwrotu części wydawanych pieniędzy.
Tiktokerzy, parodiując testowanie kosmetyków, zbudowali wypełnione zabawnymi komentarzami historie przeprowadzające obserwatora od absurdu do realnego konkretu. „Kosmetyki bankowe” stają się sposobem na pokazanie niewidzialnego i rekwizytem, wokół którego można zbudować opowieść o produkcie finansowym.

– Zależało nam na tym, aby zaprezentować ofertę Alior Banku najmłodszej grupie klientów, stąd decyzja o realizacji kampanii na TikToku – tłumaczy Magdalena Lewicka, dyrektor ds. marketingu w Alior Banku.
W ramach kampanii powstały wideoposty publikowane na kanałach własnych twórców, wspierane działaniami reklamowymi na TikToku.

Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja digitalowa Buzzgrow należąca do Grupy PZL.











