„All Together Now” oglądało 1,3 mln widzów. 27,8 mln zł z reklam

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 27,78 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„All Together Now” oglądało 1,3 mln widzów. 27,8 mln zł z reklam
Mateusz Łopaciuk; fot. Telewizja Polsat

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 20.30, w okresie od 5 września do 24 października br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 9,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lepiej-pozno-niz-wcale-polsat-program-1-1-mln-widzow,7171211034556033a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,84 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,75 mln, a w 16-59 - 2,48 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,45 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-slad-nowy-kryminalny-serial-polsat-trzeci-w-rynku,7171220748232833a ##

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 19,68 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ameryka Express”; 11,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 5,38 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 27,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury w pierwszej polskiej edycji programu była Ewa Farna, a w panelu jurorskim zasiadali m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd), Michał Stawiński (wokalista zespołu NeuOberschlesien), Bartosz Zielony (producent muzyczny), Conrado Yanez (zwycięzca „Must be the Music 10”) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka). Show prowadził Igor Kwiatkowski.

Zwycięzcą muzycznego show został Mateusz Łopaciuk. Otrzymał on nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/show-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat-wojciech-krzyzaniak-jakub-kwiecinski-opinie,7171233748150401a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"