Anna Rabczuk dołączyła do zarządu Allegro Brand Experience Agency jako growth partner.
„Całe moje dotychczasowe życie zawodowe orbitowało wokół agencji sieciowych tj. Grey, Saatchi&Saatchi, Publicis. Z perspektywy czasu niezmiernie doceniam zdobyte doświadczenie. Teraz czuję, że mogę wykorzystać dotychczasową wiedzę i przełożyć ją na rozwój strategiczny w nowych obszarach” – skomentowała w mediach społecznościowych Rabczuk.
Rabczuk z agencją związana jest od ponad roku w roli chief growth officera. Była odpowiedzialna za rozwój strategii i wyniku agencji. Wcześniej dekadę pracowała w Publicis Worldwide Poland m.in. jako integrated communication & business director. Była też związana z Peugeot, Saatchi&Saaatchi.
Wojciech Ostrowski w zarządzie w Allegro Agency obejmuje stanowisko operations partner. Z firmą związany jest od ponad 14 lat. Zaczynał w 2010 lipcu jako junior account manager w departamencie public relations. Stopniowo awansował, w styczniu 2020 roku objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji, zarządzanie i wdrożenia strategii komunikacji dla klientów. Pracował dla takich marek i firm jak Orlen, Anwil, Empik, Coca-Cola, Samsung, T-Mobile.












