Fala badania YouGov BrandIndex od lipca do września br. potwierdza, że Allegro jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce. Korzystanie z niej w ciągu ostatniego miesiąca zadeklarowało 53 proc. respondentów.
OLX osiągnął pod tym względem 13 proc., Rossmann.pl - 12 proc., a Aliexpress i Empik.com - po 9 proc.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. przeglądarkowa wersja Allegro zanotowała 17,88 mln użytkowników, 1,36 mld odsłon oraz 12 minut i 5 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego, a jego aplikacja mobilna - 4,98 mln użytkowników.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-na-gieldzie-bez-dywidendy-inwestuje-w-smart-amazon-jak-strzelba-ktora-moze-wypalic,7170469583509121a ##
58 proc. internautów pytanych w badaniu YouGov BrandIndex jest zadowolonych z korzystania z Allegro. Empik.com przyniósł satysfakcję 24 proc., a OLX i Rossmann.pl - po 22 proc.

W dalszej części rankingu zadowolenia są Mediaexpert.pl i Zalando (po 13 proc.), Aliexpress i Decathlon.pl (po 12 proc.), sklep internetowy Lidla (11 proc.) i eObuwie.pl (9 proc.).
YouGov BrandIndex to syndykatowe badanie kondycji marek realizowane trybie ciągłym metodą CAWI na próbie ok. 9000 osób rocznie (dla każdej kategorii). Kluczowe wskaźniki obejmują komunikację, wizerunek i zakupy dla blisko 180 marek z różnych sektorów, takich jak handel, ubezpieczenia czy e-commerce.











