Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"

Serwis Allegro w najnowszej kampanii reklamowej promuje "Gwarancję najniższej ceny" - akcję, w ramach której na platformie setki tysięcy ofert mają zapewnioną cenę niższą niż w innych, wybranych sklepach internetowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"

Nowa kampania Allegro pokazuje, że klienci platformy nie muszą rezygnować ze swoich planów i tego, co dla nich najważniejsze, ponieważ mogą liczyć na pomoc Allegro w znalezieniu najlepszej ceny na wymarzony produkt.

W spocie wykorzystano utwór Queen „Don’t Stop Me Now”. Wybrzmiewający w tle przebój ma podkreślać pozytywny przekaz spotu i ma inspirować widzów do realizacji ich planów.

Reżyseria filmu została powierzona Kubie Michalczukowi. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Ogilvy. Produkcją filmów zajął się dom produkcyjny MOON Films, a postprodukcją studio Televisor.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-praca-ile-zarabia-prezes-wynagrodzenia-mall-group,7169666235623553a ##

W ramach kampanii zaplanowane jest szerokie wsparcie: 30 sekundowy spot główny oraz seria 15-sekundowych spotów z bohaterami kampanii, które będą emitowane w telewizji między 11 kwietnia a 18 czerwca.

Kampania będzie realizowana także w radiu, kinie, VOD, digitalu oraz w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Za zakup mediów odpowiada Starcom oraz wewnętrzny zespół Allegro.

Czym jest "Gwarancja najniższej ceny"?

Od teraz wybierając na Allegro produkt z oznaczeniem "Gwarancja Najniższej Ceny" kupujący nie musi już sam porównywać ofert i ich cen w wybranych sklepach, bowiem Allegro zrobi to za niego. Jeśli w ciągu 72 godzin od zakupu na Allegro produktu z oznaczeniem “Gwarancja Najniższej Ceny”, kupujący znajdzie tańszą ofertę w jednym z kilkudziesięciu wskazanych w regulaminie sklepów internetowych i zgłosi się do Allegro, otrzyma zwrot różnicy w postaci kuponu do wykorzystania na platformie. Maksymalna łączna kwota takiego zwrotu w trakcie trwania akcji to 200 zł miesięcznie.

W ub.r. grupa Allegro przy wzroście przychodów o 68,2 proc. do 9 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA z 2,07 do 2,15 mld zł zanotowała negatywną rentowność na poziomie operacyjnym (spadek z 1,57 mld zł zysku do 1,18 mld zł straty) i netto (z 1,09 mld zł zysku do 1,92 mld zł straty).

Przesądził o tym dokonany w listopadzie ub.r. niepieniężny odpis w kwocie 2,293 mld zł dotyczący wartości aktywów Mall Group i WE|DO. Allegro przyznało, że kupiło firmy na szczycie cyklu rynkowego, a ich wyniki finansowe „okazały się znacznie niższe niż pierwotnie zakładano”.

W samym czwartym kwartale wpływy grupy Allegro urosły o 92,6 proc. do 3,03 mld zł, skorygowany zysk EBITDA - z 501,2 do 668,3 mln zł, a zysk netto zmalał ze 199,7 do 179,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą