Allegro.pl: chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa

Wczoraj swoją premierę miała nowa wersja portalu aukcyjnegoAllegro.pl (QXL Poland). Zmiana layoutu ma związek z dziesiątąrocznicą uruchomienia Allegro.pl.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największą rewolucję przeszła strona główna, która jest terazadresowana głównie do kupujących. Serwis zrezygnował z częściboksów reklamowych a ikony zostały zastąpione paskiem menu.Gruntowanie zostały także przebudowane zakładki 'Moje Allegro',opcje dla kupujących, dla sprzedających i te dotyczące ustawieńkonta.

- Chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa. Nowaidentyfikacja ma nam w tym pomóc - tłumaczy wprowadzane zmianyportalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Tryzubiak, rzecznik Allegro.pl.- Działamy w internecie, niezwykle dynamicznym medium, jesteśmyzmuszeni podążać za trendami - dodaje.

Nowy layout został opracowany przez dział interfejsu użytkownikaspółki QXL Poland, którym kieruje Piotr Szczepański. Całość prac(badania, projektowanie) zamknęła się w czterech miesiącach.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele