W ostatnich dniach publikowano komunikaty, w których Allegro informowało użytkowników, że mogą korzystać z Allegro Smart! przy jednorazowych zakupach o wartości poniżej wyznaczonej wcześniej limitu 40 zł.
We wtorek podało, że taką możliwość udostępniło części kupującym. - Powyższą opcję udostępniliśmy trzem grupom kupujących - każdej z nich w innym wariancie. W zależności od tego, w której grupie jest kupujący, może skorzystać z darmowej dostawy w przypadku zakupów u jednego sprzedającego za minimum 20, 25 lub 30 zł - wyliczono.
- O tym, jaki wariant udostępniliśmy danemu kupującemu, daliśmy mu znać mejlowo - zaznaczyło Allegro. Firma nie ujawnia, jak dużej części użytkowników zaoferowało nową opcję.

Tańsze zakupy w Allegro Smart! do 3 stycznia
Zakupy w Allegro Smart! z dolnymi limitami poniżej 40 zł będą dostępne do 3 stycznia. Obejmują najpopularniejsze metody dostawy:- Allegro Punkty Kolporter, epaka,- Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch,- Allegro Odbiór w Punkcie DPD,- Allegro Punkty Poczta pobranie,- Allegro Odbiór w Punkcie UPS,- Odbiór w Punkcie UPS,- Allegro Orlen Paczka,- Orlen Paczka,- Allegro Paczkomaty InPost.
Allegro przekazało sprzedawcom, że nie będą finansować dostaw zamówień za mniej niż 40 zł w ramach Allegro Smart! W przypadku takich zakupów platforma pokryje całkowity koszt dostawy, natomiast sprzedawca nie dostanie rabatu w ramach Programu Szybkich Wysyłek.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-przejmuje-x-press-couriers-dostawy-tego-samego-dnia-cena,7170105006360705a ##

W drugiej połowie września ruszyła promocja, w ramach której przy dostawach kurierskich w programie Allegro Smart! minimalna wartość zamówienia zostanie obniżona z 80 do 40 zł. Promocja potrwa do 3 stycznia.
W połowie października Amazon udostępnił w Polsce swoją usługę subskrypcyjną Prime obejmującą m.in. nielimitowane dostawy zakupów z platformy i platformę Prime Video. Amazon Prime kosztuje 10,99 zł miesięcznie, a 49 zł przy zakupie na rok. W identycznych cenach jest oferowane Allegro Smart!
Allegro to najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w sierpniu br. serwis Allegro.pl zanotował 17,74 mln użytkowników i 61,3 proc. zasięgu, a jego aplikacja mobilna - 8,98 mln użytkowników i 31 proc. zasięgu.











