Allianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska jest sponsorem jednej z nagród w nowym programie telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Allianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”
„Zróbmy sobie dom”, TVN

Program będzie miał premierę w poniedziałek Wielkanocny, 21 kwietnia o 19.45. To nowy format reality show, w którym główną nagrodą jest dom o wartości ponad 1 mln zł. Zwycięską nieruchomość ubezpieczy Allianz.

Kolejne odcinki będą emitowane w poniedziałki o 20.55 i udostępniane na platformie Max i Player.

W każdym pojawi się jeden 8 sek. billboard sponsorski informujący o tym, że Allianz jest sponsorem ubezpieczenia zwycięskiego domu. Materiał ukaże się w trakcie programu – nie będzie częścią bloku reklamowego.

Finał „Zróbmy sobie dom” zostanie wyemitowany na żywo 22 czerwca ze studia w Krakowie. Para, która wygra program, otrzyma wtedy od przedstawiciela naszej firmy trzyletnie ubezpieczenie swojego nowego domu.

Gospodynią programu będzie znana aktorka i influencerka – Joanna Koroniewska.

– Obecność w programie będzie okazją do promocji naszej marki oraz ubezpieczenia domów w ciekawej i niestandardowej formule – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor departamentu market management, komunikacji i PR w Allianz Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]