Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej

Firma ubezpieczeniowa Allianz Group rozstrzygnęła przetarg dotyczący globalnej obsługi mediowej. Do współpracy wybrała GroupM (należą do niej takie agencje mediowe, jak Wavemaker, Mindshare, EssenceMediacom).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej
Shutterstock.com

Rozstrzygnięcie przetargu przez Allianz Group i wybór GroupM polega na utrzymaniu dotychczasowej współpracy z agencją EssenceMediacom, która już pracuje dla ubezpieczyciela na 9 rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych. 

Teraz ta współpraca - w ramach zakończonego przetargu - zostanie rozszerzone o kolejnych 20 rynków na świecie. 

I tak agencja Mindshare będzie obsługiwać około dwie trzecie rynków światowych, natomiast mSix&Partners będzie wspierać Allianz w Niemczech, gdzie ma swoją siedzibę.

Wcześniej Allianz mediowo pracował na różnych rynkach z takimi agencjami, jak Omnicom, Publicis i Jellyfish.

Według najnowszych danych COMvergence, Allianz wydaje na reklamy w mediach koło 240 milionów dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"