Jak informuje serwis Media Buyer Planner, za Amazon.com znalazłysię eBay.com, Walmart.com, BestBuy.com, JCPenney.com, Target.com,Kohls.com, Overstock.com, Google.com oraz Sears.com.
Badanie BIGresearch przyniosło kilka zaskakujących wyników.Przykładowo na dziewiątej pozycji znalazło się Google, a w sumiewśród 50 czołowych serwisów rankingu, cztery to internetowewyszukiwarki.
W pierwszej dziesiątce serwisów umożliwiających zakup odzieżyznalazły się: eBay.com, JCPenney.com, Walmart.com, Amazon.com,Kohls.com, OldNavy.com, LandsEnd.com, LLBean.com, Target.com orazLaneBryant.com.
Z kolei dziesięć najpopularniejszych stron, nie biorąc pod uwagęodzieży, to: Amazon.com, eBay.com, BestBuy.com, Walmart.com,Target.com, CircuitCity.com, Overstock.com, Google.com, Sears.comoraz HomeDepot.com.
źródło: Media Buyer Planner












