PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
InPost zmienia sposób dostarczania przesyłek. SMS-owy kod zamiast podpisu odbiorcy
InPost zmienia sposób dostarczania przesyłek. SMS-owy kod zamiast podpisu odbiorcy
Koronawirus zwiększył popyt na zakupy spożywcze w internecie. Długie terminy dostaw, brakuje wielu produktów
Koronawirus zwiększył popyt na zakupy spożywcze w internecie. Długie terminy dostaw, brakuje wielu produktów
Od 2021 roku zakupy na AliExpress droższe o cło i podatek VAT. „Spadek wolumenu do 40 procent”
Od 2021 roku zakupy na AliExpress droższe o cło i podatek VAT. „Spadek wolumenu do 40 procent”
InPost uruchamia Paczkomaty w Austrii. Do tysiąca maszyn w rejonie Salzburga
Spada odsetek niekupujących w sieci. Odstraszają ich koszty dostawy
Amerykański Black Friday z nowym rekordem. 7,4 mld dolarów wydanych w internecie
Amerykański Black Friday z nowym rekordem. 7,4 mld dolarów wydanych w internecie
Allegro wprowadza darmowe dostawy kurierem w ramach Allegro Smart!
Allegro wprowadza darmowe dostawy kurierem w ramach Allegro Smart!
Za 4 mld dolarów PayPal przejmuje platformę Honey
Na 11 listopada 2019 roku AliExpress szykuje Światowy Dzień Zakupów. Dołączą sprzedawcy z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji
Na 11 listopada 2019 roku AliExpress szykuje Światowy Dzień Zakupów. Dołączą sprzedawcy z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji
Uber przejmie kontrolę na platformą Cornershop. Będzie dostarczać odbiorcom żywność ze sklepów online
Uber przejmie kontrolę na platformą Cornershop. Będzie dostarczać odbiorcom żywność ze sklepów online
Tesco zmienia torby plastikowe na papierowe w dostawie online
Co trzeci Polak porzuca koszyk zakupowy w internecie
Przynajmniej raz w miesiącu 57 proc. polskich internautów robi zakupy online
Cena i wygoda najważniejsze przy zakupach online
Za zakupy internetowe na świecie najczęściej płaci się kartą kredytową, w Polsce - gotówką przy odbiorze
Za zakupy internetowe na świecie najczęściej płaci się kartą kredytową, w Polsce - gotówką przy odbiorze
Sprzedawcy tracą ponad 600 mld USD rocznie przez zwroty
Sprzedawcy tracą ponad 600 mld USD rocznie przez zwroty