Frisco.pl to działający od 14 lat supermarket internetowy, będący alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Dotąd platforma budowała swoje doświadczenie w aglomeracji warszawskiej. Firma podaje, że w stolicy sklep dowozi zakupy do blisko 120 tys. gospodarstw domowych. W grudniu 2019 r. Frisco.pl stało się własnością firmy Eurocash.
Frisco.pl we Wrocławiu
Teraz zapowiedziano, że mieszkańcy Wrocławia jeszcze w tym roku będą mogli zrobić kompleksowe zakupy spożywcze przez internet korzystając z usług Frisco.pl. Sklep ma zaoferować klientom dostęp do wysokiej jakości produktów, bez wychodzenia z domu, z bezpieczną dostawą nawet na następy dzień.
Firma zaznacza, że na Frisco.pl klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów w cenach na poziomie hipermarketów: zarówno świeżych owoców, warzyw, mięs, ryb czy nabiału jak również szerokiego asortymentu produktów ogólnospożywczych i gospodarstwa domowego. Dzięki temu Frisco.pl zapewnia możliwość zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu, co w obecnej sytuacji może stanowić bezpieczną i wygodną alternatywę dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Specjalnie dla wrocławian oferta zostanie wzbogacona o produkty lokalnych dostawców, a także ekologiczne oraz wegańskie artykuły od polskich producentów.

- Klienci cenią nas za wysoką jakość świeżych produktów, punktualność dostaw i kompletność zamówień osiągającą aż 99,6 proc. artykułów – zaznacza w komunikacie Jacek Palec, prezes Frisco.pl. - Wierzymy, że dzięki tym przewagom mieszkańcy Wrocławia odkryją zupełnie nową jakość zamawiania produktów spożywczych przez internet, które szczególnie w obecnej sytuacji są pożądaną alternatywą dla zakupów w tradycyjnych sklepach.
Kluczem zapewniającym najwyższą jakość produktów świeżych ma być unikalny model dostawy Frisco.pl, który zakłada jak najkrótszą drogę od producenta do domu klienta. Produkty będą porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie, przewożone do magazynu Frisco.pl we Wrocławiu, a następnie dostarczane specjalnymi Frisco Vanami (samochodami z chłodnią) – do domu zamawiającego. Dzięki temu produkty nie będą leżeć na półkach i zachowają najwyższą świeżość.

Dostawa jest zupełnie bezkontaktowa – kierowca zostawi zakupy pod drzwiami, a płatność została ograniczona do metod online. Dodatkowo w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników, zgodnie z wytycznymi WHO i Głównego Inspektora Sanitarnego – przed wejściem na teren firmy pracownicy przechodzą kontrolę stanu zdrowia oraz zakładają maseczki ochronne i jednorazowe rękawiczki.
Frisco zaznacza, że klienci nie muszą płacić za dostawę przy zamówieniach powyżej 250 zł, mają dostęp do szerokiej oferty produktów w cenach na poziomie hipermarketów, a strona i aplikacja mobilna - bazując na wcześniejszych wyborach - inteligentnie dopasowuje się do potrzeb każdego klienta, podpowiadając co jeszcze włożyć do koszyka.











