Powrót do lat 90. w nowej komunikacji Frisco

Frisco rusza z ogólnopolską kampanią "Zakupy w lepszej formie". U podstaw nowej idei komunikacyjnej stoi trend "back to the 90s", a jej twarzą został Friscoach - osobisty trener milionów Polaków.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Powrót do lat 90. w nowej komunikacji Frisco
mat.pras.

W kampanii stworzonej przez agencję Opus B marka pokazuje, że duże, cotygodniowe zakupy mogą być proste i wygodne, jeśli odbywają się online.

– Frisco to miejsce, gdzie zakupy stają się łatwe i intuicyjne. Klient kompletuje wszystko, czego potrzebuje i dodaje do koszyka jednym kliknięciem, a my dostarczamy zamówienie pod jego drzwi w wybranym czasie. Dzięki temu proces zakupowy zyskuje nową jakość, a hasło ‘zakupy w lepszej formie’ nabiera realnego znaczenia. Friscoach symbolizuje tę zmianę i wprowadza do niej odrobinę humoru oraz energii – mówi Marta Baran, dyrektor marketingu Frisco.

Pierwszy w historii marki brand hero

Friscoach to pierwszy w historii Frisco brand hero. Inspirowany klimatem lat 90. i energią osobistego trenera, wnosi do kampanii charakter i łatwo rozpoznawalny styl. Decyzja o jego wprowadzeniu ma na celu nowy, bardziej angażujący sposób komunikowania oferty oraz budowanie bliższej relacji z klientami.

– Jako osobisty trener dla milionów Polaków, Friscoach zmienia codzienną rutynę i przyzwyczajenia zakupowe, pokazując, jak robić zakupy wygodnie, a przy tym cieszyć się wspaniałą kondycją - duchową, cielesną i finansową. To postać ze świata frotek, dresów, getrów i lycry, która doskonale wpisuje się w komunikację całego naszego brandu – komentuje Tomasz Duda, brand manager Frisco.

Friscoach pojawia się również w nowej funkcjonalności aplikacji Frisco. Wirtualny doradca kulinarno-zakupowy, oparty na technologii Gen AI, analizuje preferencje użytkowników i dostępne produkty, podpowiadając spersonalizowane przepisy, tworząc listy zakupów i umożliwiając zamówienie wszystkich składników z dostawą pod drzwi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Odkryj zakupy w dużo lepszej formie!

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje wszystkie miasta, w których działa Frisco, w tym Warszawę, Wrocław, Kraków, Katowice, Trójmiasto, Poznań oraz Łódź, gdzie marka zadebiutowała w sierpniu br. Opiera się na różnorodnych działaniach marketingowych, takich jak reklama outdoorowa (OOH), kampanie digitalowe, spoty radiowe, aktywność w mediach społecznościowych, współprace z influencerami oraz akcje ambientowe.

Za koncepcję strategiczno-kreatywną i produkcję odpowiada agencja Opus B, przełożeniem komunikacji na media społecznościowe zajmuje się agencja Polot, strategię mediową i zakup mediów opracowała Agencja MullenLowe, a za działania PR-owe odpowiada oLIVE media. Spoty zrealizowało studio ISTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"