W nowej kampanii Delio eksponuje świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia
– Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że w delio supermarket online zakupy z dowozem pod drzwi, to nie kompromis, tylko jakość oraz świeżość z dostawą tego samego dnia. Nasza kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje codzienną przyjemność zakupów z delio i stawia pyszne produkty w centrum uwagi – podkreśla Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.
Reklamy Delio na outdoorze, w radiu i internecie
Działania reklamowe realizowane są m.in. na nośnikach outdoorowych (w wielkim formacie przy ulicy Marszałkowskiej i Puławskiej w Warszawie), na ekranach Żabka Ads, w taksówkach, busbackach, a także w radiu i na rowerach Veturilo.

Aktywności prowadzone są też na platformach Meta, Google (w tym YouTube) oraz TikToku.











