"Jadą świdry, jadą" i "Śmietanka towarzyska" w reklamach Delio

"Jadą świdry jadą", "Zielone z dostawą" i "Śmietanka towarzyska" – takimi hasłami sklep internetowy Delio zaczyna swoją kampanię reklamową..

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Jadą świdry, jadą" i "Śmietanka towarzyska" w reklamach Delio
Delio promuje się nową kampanią

W nowej kampanii Delio eksponuje świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia

– Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że w delio supermarket online zakupy z dowozem pod drzwi, to nie kompromis, tylko jakość oraz świeżość z dostawą tego samego dnia. Nasza kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje codzienną przyjemność zakupów z delio i stawia pyszne produkty w centrum uwagi – podkreśla Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.

Reklamy Delio na outdoorze, w radiu i internecie

Działania reklamowe realizowane są m.in. na nośnikach outdoorowych (w wielkim formacie przy ulicy Marszałkowskiej i Puławskiej w Warszawie), na ekranach Żabka Ads, w taksówkach, busbackach, a także w radiu i na rowerach Veturilo.

Aktywności prowadzone są też na platformach Meta, Google (w tym YouTube) oraz TikToku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ministerialna kontrola w Związku Artystów Scen Polskich. Sprawdzi wydatki

Ministerialna kontrola w Związku Artystów Scen Polskich. Sprawdzi wydatki

Związkowcy w polskich mediach łączą siły. Chcą udziału w zyskach dla pracowników

Związkowcy w polskich mediach łączą siły. Chcą udziału w zyskach dla pracowników

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR