OpenApp dostarcza platformę e-commerce dla InPost Fresh

Platforma e-commerce OpenApp została wybrana przez InPost jako silnik do nowo uruchomionej aplikacji InPost Fresh. To kolejny projekt realizowany wspólnie przez InPost i OpenApp.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
OpenApp dostarcza platformę e-commerce dla InPost Fresh

InPost Fresh to nowa usługa i aplikacja grupy InPost. Pozwala zamawiać produkty spożywcze do domu. Obecnie testowana jest w Warszawie.

InPost po analizie dostępnych rozwiązań e-commerce wybrał platformę OpenApp. To spółka technologiczna dostarczająca systemy informatyczno-biznesowe dla e-commerce. Obecnie pracuje nad rozwiązaniami, które pozwolą zredukować czas składania zamówienia w sklepach online do 10 sekund, nawet przy pierwszym zamówieniu klienta.

- InPost Fresh to odważne wejście w rynek e-grocery, który będzie stopniowo dominowany przez marketplaces i graczy typu pure-player - ocenia w komunikacie Witold Ferenc, prezes OpenApp. - Wizja i zasoby InPost w połączeniu z doświadczeniem i technologią OpenApp dają szansę na zbudowanie oczekiwanego przez konsumentów modelu zakupów, który jest nieosiągalny dla tradycyjnych graczy wykorzystujących technologię mającą swoje najlepsze lata już za sobą.

Dostarczenie platformy backend (zaplecza) dla projektu InPost Fresh to kolejny wspólny projekt OpenApp i InPost. Platforma logistyczna spółki - OpenRouting - jest obecnie wykorzystywana do obsługi logistycznej pierwszego projektu InPost w segmencie e-grocery, w ramach którego buduje sieć lodówkomatów w największych polskich miastach.

Od Frisco.pl do OpenApp

OpenApp to platforma fintech ułatwiająca składanie zamówień w sklepach internetowych. Została założona przez Witolda Ferenca, twórcę i wieloletniego szefa Frisco.pl. Niedawno otrzymała 5 mln złotych finansowania. Strategicznym inwestorem jest JR HOLDING ASI S.A. Uzyskane środki mają być przeznaczone na wdrożenie OpenApp na polskim rynku oraz dalszy rozwój jej funkcjonalności.

JR HOLDING ASI S.A. to notowana od 2012 r. na rynku NewConnect spółka, koncentrująca się na działalności inwestycyjnej i zaangażowaniu w firmy z branż: cyfrowego biznesu, odnawialnych źródeł energii, gier komputerowych, medycznej, biotechnologicznej i nowoczesnych mediów. Zgodnie ze strategią, spółka zamierza osiągnąć do końca 2022 r. wartość aktywów w portfelu inwestycyjnym na poziomie 3 mld zł, rozpocząć pierwsze inwestycje w spółki zagraniczne i globalne, a także - w latach 2021-2022 - zainwestować 200-500 mln zł m.in. w projekty z obszaru Digital Business. Spółka planuje również przenieść notowania na rynek główny GPW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce