Amazon rekomenduje polski biuletyn MPG

Polski biuletyn dla reklamodawców 'MPG Media Professional Review' wydawany przez polski oddział MPG Media Planning Group rekomendowany przez AMAZON.COM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Regularnie ukazujący się biuletyn dla reklamodawców 'MPG Media Professional Review' wydawany przez MPG Media Planning Group jest rekomendowany w ramach największej księgarni na świecie - serwisu AMAZON.COM.

Rekomendacja biuletynu związana jest z niektórymi źródłami dotyczącymi zaawansowanych zagadnień mediowych, których treści są również poruszane w polskiej edycji 'MPG Media Professional Review'.

'MPG Media Professional Review' jest wydawnictwem merytorycznym przygotowywanym przez zespół MPG i jest skierowany zarówno do Klientów MPG jak i reklamodawców nie współpracujących z MPG. 'MPG Media Professional Review' jest wydawany w okresach miesięcznych i jest dystrybuowany drogą elektroniczną. Reklamodawcy zainteresowani bezpłatnym otrzymywaniem biuletynu powinni wypełnić właściwy formularz w sekcji 'biuletyn' na serwisie www.mpgmediaplanning.pl.

"Jako profesjonaliści w dziedzinie inwestycji mediowych czujemy się w obowiązku dostarczać reklamodawcom merytorycznych treści związanych z mediami. 'MPG Media Professional Review' powstał z myślą nie tylko o przekazywaniu aktualnych informacji o rynku mediów, ale również jako nośnik treści merytorycznych, których znajomość może mieć w przyszłości wpływ na zwrot z inwestycji mediowych Klientów. Znalezienie się biuletynu wśród rekomendacji Amazonu jest oczywiście dla nas ważne, ale dużo ważniejsze są pozytywne opinie o biuletynie jakie otrzymujemy od jego subskrybentów w kraju." - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?