Ambasador Republiki Dzikiej Męskości odwiedzi Polskę

W dniu dzisiejszym kraj nasz nadwiślański obiegła wiadomość, która poruszyła ludność miast i wsi. Do Polski przybędzie Ambasador Republiki Dzikiej Męskości, Isaiah Mustafa, którego oglądać mogliśmy w licznych propagandach marki Old Spice gdy siedząc na koniu, pachniał jak prawdziwy mężczyzna. Ambasador odwiedzi stolicę Polski, Warszawę, już w dniach 26-28 maja, zaś ostatniego dnia swojego pobytu spotka się z wybrańcami na specjalnej audiencji w Forcie Sokolnickiego, na warszawskim Żoliborzu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wizyta jest bezpośrednim następstwem dramatycznych wydarzeń jakie ostatnio miały miejsce w krainie Social Mediami płynącej. Cała Polska ze wstrzymanym oddechem śledziła losy oficjalnego fanpage Old Spice Polska, który został niespodziewanie przejęty przez nowego antybohatera, prezentującego romantyczną i delikatną wizję męskości - Fabio Lanzoni. Fabio – nowa twarz marki Old Spice, sprzeciwiając się dzikości próbuje wpłynąć na męski świat uwalniając w nim nieprzebrane pokłady łagodności i romantyzmu. W tym samym czasie Isaiah Mustafa, Ambasador Republiki Dzikiej Męskości (RDM), nawołuje do walki, aby przywrócić stary dobry porządek. Na profilu Facebook: www.facebook.com/OldSpicePolska, każdy prawdziwy mężczyzna mógł osobiście przyłączyć się do walki z Fabio, za pomocą aplikacji Fight For The Wild. Najznamienitsi wojownicy, którzy stanęli po stronie dzikiej męskości i wykazali się dzielnością w boju, dostąpią nieopisanych zaszczytów. Spotkają Isaiah Mustafę osobiście, a trójka wybranych będzie miała możliwość oprowadzenia Ambasadora po najciekawszych zakątkach naszej stolicy.

Wezwanie Isaiah Mustafy do walki z złowRÓŻbną siłą Fabio, uwiecznione zostało na taśmie cyfrowej i jest dostępne pod poniższym linkiem internetowym: www.youtube.com/watch?v=SwmXY6yTufg

Kampania pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość” promuje nową linię produktów Old Spice Wild Collection,

Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnym fanpage marki Old Spice na Facebooku: http://www.facebook.com/OldSpicePolska, oraz na kanale Youtube: www.youtube.com/OldSpicePolska

* * *

HISTORIA MARKI

Marka Old Spice, od lat kojarzona przede wszystkim z dobrze rozpoznawalną butelką wody po goleniu ozdobioną wizerunkiem łódki, powstała w 1938 roku w Stanach Zjednoczonych, z inicjatywy firmy Shulton. W pierwszych latach istnienia marki najczęściej kupowanym produktem było powszechne w tamtych czasach mydło. Woda po goleniu szybko stała się równie popularnym kosmetykiem od Old Spice. Z biegiem lat systematycznie poszerzano ofertę o kolejne produkty, co szło w parze z konsekwentną i stylową promocją produktów w prasie. Reklamy Old Spice kierowano do mężczyzn chcących dbać o wygląd i komfort skóry za pomocą produktów dopełniających ich poczucie męskości. Na plakatach i stronach gazet pojawiały się hasła nawiązujące do potrzeb prawdziwego mężczyzny tamtych lat, wzbogacone klasycznymi fotografiami. Z biegiem lat marka Old Spice poszerzyła swoją ofertę m.in. o dezodoranty i antyperspiranty o niezwykłej skuteczności działania oraz kolejne zapachy wód po goleniu. W roku 1990 brand trafił pod skrzydła firmy Procter & Gamble, która czerpiąc z silnego wizerunkowo dorobku marki, kontynuuje jej stabilny i konsekwentny rozwój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+