Amerykanie nie ufają mediom

Amerykanie są krytyczni wobec medialnych relacji z kampanii przedprzyszłorocznymi wyborami prezydenckimi.

km
km
Udostępnij artykuł:

64 procent z 1207 dorosłych respondentów, biorących udział wbadaniu przeprowadzonym przez Harvard's Center for PublicLeadership, nie ufa informacjom w mediach na temat ważnych aspektówkampanii - informuje serwis Media Life.

61 procent badanych twierdzi nawet, że medialne relacje w tymzakresie są politycznie tendencyjne, z czego 40 procent uważa, żesą zbyt liberalne, a 20 procent, że są zbyt konserwatywne.

Aż 88 procent respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, żeamerykańskie media w swoich relacjach z kampanii, zamiast naważnych sprawach, skupiają się na kwestiach błahych.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela