Amica reklamuje energooszczędne lodówki

Firma Amica w rozpoczęła kampanię reklamową swoich nowych lodówek. Działania obejmują telewizję i internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

W telewizyjnym billboardzie sponsorskim pojawia się informacja o efektywności energetycznej nowych lodówek Amica, która pozwala zaoszczędzić do 40 proc. energii elektrycznej w stosunku do klasy A. Opowieść zaczyna się we wnętrzu lodówki, gdzie widać schłodzone produkty. Kamera stopniowo się oddala, drzwi lodówki zamykają i widać wyświetlacz LED z możliwością regulacji temperatury wewnątrz chłodziarki i wewnątrz zamrażarki. Kolejne ujęcie prezentuje lodówkę w całej okazałości, a delikatne odbicia światła podkreślają szklaną taflę znajdującą się na drzwiach chłodziarki i zamrażarki.

Reklama została zrealizowana w czarnej tonacji kolorystycznej, podobnie jak spot promujący piekarniki z linii Integra Smart, w którym zagrała Agnieszka Radwańska (obejrzyj go).

Kampania sponsoringowa nowych lodówek Amica potrwa do końca wakacji. Billboardy będą emitowane w lipcu przy prognozie pogody ok. godz. 20.00 w TVP 1, a w sierpniu ok. 19.20 w TVN. Działania w telewizji są uzupełnione kampanią w internecie.

Billboard przygotowała agencja Change, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"