AMP Media partnerem Gemius SA

Współpraca w zakresie gemiusTraffic

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Gemius S.A. zajmująca się od 1999 roku badaniami Internetu oraz Grupa AMP Media zawarły w ostatnich dniach partnerską umowę o współpracy. Umowa dotyczy włączenia do oferty AMP Media badania gemiusTraffic dostarczanego przez Gemius S.A.

Grupa AMP Media, specjalizująca się w dostarczaniu narzędzi oraz rozwiązań z dziedziny marketingu interaktywnego, wprowadza do swojej oferty nowoczesne narzędzie badawcze gemiusTraffic, które polecane będzie stałym, jak i nowym klientom, jako technologia badawcza pozwalająca definiować zachowanie internautów na serwisie WWW.

"Z gemiusTraffic nasi klienci będą mogli w łatwy sposób zmierzyć efektywność przyjętych strategii marketingu internetowego, pozyskać nowych klientów, zidentyfikować pożądane przez odwiedzających treści oraz skalkulować szanse zwiększenia dochodów". - mówi Piotr Kluczewski, Dyrektor Marketingu z AMP Media.

Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych, użytkownikach odwiedzających witryny internetowe, pomagając w ten sposób optymalizować kanały dystrybucji online. Proces badawczy pozwala na analizowanie poszczególnych wizyty internautów, jak i na przedstawianie ścieżek, po których poruszają się użytkownicy badanych serwisów internetowych.

Dzięki badaniu można uzyskać wiele informacji opisujących charakter ruchu na stronie. gemiusTraffic pozwala także na analizowanie serwisu pod względem zainteresowania użytkowników konkretnymi treściami oraz działami serwisu. Dodatkowo z badania gemiusTraffic możemy dowiedzieć się, które strony i działy serwisu WWW cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, a które mniejszą popularnością.

"Informacje uzyskiwane podczas procesu badawczego pozwalają na modyfikację oraz optymalizację serwisu WWW. Dodatkowo wiadomości dostarczane przez gemiusTraffic mogą być przyczynkiem do zmiany nawigacji na serwisie WWW tak, aby treści pożądane przez użytkownika były w zasięgu jednego czy dwóch kliknięć". - objaśnia Rafał Janik z Gemius S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu