Elastyczny czas emisji spotów na nośnikach AMS

Firma reklamy zewnętrznej AMS (Grupa Agora) wprowadziła elastyczny czas emisji spotów we wszystkich formatach Digital OOH. OPierwszym klientem, który skorzystał z tego rozwiązania jest Orange Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Elastyczny czas emisji spotów na nośnikach AMS

AMS zrealizował pierwszą kampanię z elastycznym czasem emisji spotów wideo. Reklama światłowodu od Orange trwa 15 sekund. To nowość na rynku Digital OOH, na którym dotychczas realizowano emisję tylko 10 sekundowych reklam. 

Dzięki przejściu na elastyczny plan emisji i dopasowany do długości spotu tryb rozliczenia, reklamy mogą mieć dowolną długość, nawet do 60 sekund. Do tej pory spoty emitowane na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, Digital Citylightach na wiatach przystankowych czy Digital Cityscreenach trwały standardowo 10 sekund. 

– Elastyczny czas emisji spotów to szansa na stworzenie dłuższych, bardziej zaawansowanych i angażujących kreacji reklamowych. To także rozwój oferty i dopasowanie naszego medium – Digital OOH – do prowadzenia spójnej komunikacji reklamowej, w połączeniu z formatami online oraz telewizyjnymi – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS.

Jako pierwsza z nowej funkcjonalności oferowanej przez AMS skorzystała firma Orange Polska. Kampania dla Orange została zrealizowana we współpracy z domem mediowym Value Media. 

Elastyczny czas emisji spotów to kolejna po formacie Digital Cityscreen z wideo i efektem 3D innowacyjna zmiana w ofercie AMS. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy dalsze wykorzystanie retargetingu. Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50 proc. populacji Polski.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online