Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)

Startuje nowa kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Nie jedno do odkrycia”. Akcję przygotowały agencje Nairobia, Lubię to i Q&A Communications oraz dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)

Nowe spoty Książęcego w sugestywnej formie wizualnej (wykorzystującej technikę poklatkową) pokazują, z czego składa się smak tego piwa i z czym najlepiej je serwować. W osobnych reklamach prezentowane są poszczególne warianty produktu: Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Złote Pszeniczne.

W poprzednich reklamach piwa Książęce występował Książę oglądający browar, w którym jest ono produkowane, i dopytujący o szczegóły jednego z browarników (obejrzyj kilka z tych spotów).

Nowa akcja reklamowa od połowy kwietnia jest realizowana w internecie (serwisy VoD), a z początkiem maja ruszy w telewizji.

Kreacją nowych reklam zajęła się agencja Nairobia. Za obsługę reklamową Książęcego w internecie opowiada agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"