Andrus, Zamachowski i Podsiadło śpiewają i udają ptaki w nowych reklamach Trójki (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy z Arturem Andrusem, Zbigniewem Zamachowskim i Dawidem Podsiadło w ramach wizerunkowej kampanii radiowej Trójki. Akcję rozgłośnia przygotowała wspólnie z agencją Walk Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wizerunkowa kampania reklamowa Trójki trwa od połowy listopada pod hasłem „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”. W kolejnych spotach Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło darli pierze z gęsi i grali melodię „Deszczy niespokojnych” suwakami bluz (obejrzyj te reklamy) oraz śpiewali piosenkę o koncentracie pomidorowym (zobacz to) i o hucie, na melodię z „Misia Uszatka” (obejrzyj to).

Nowe reklamy pokazują, jak Andrus, Zamachowski i Podsiadło naśladują odgłosy ptaków i je fachowo opisują oraz śpiewają dość absurdalną piosenkę o zielonym domku.

Celem całej kampanii jest wzmocnienie wizerunku Trójki jako radia inteligentnego i wartościowego oraz pozyskanie dla niej nowych słuchaczy w wieku 25-49 lat.

Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (TVP1, TVP2 , TVN, wybrane kanały tematyczne TVP, TVN, Polsatu, Discovery i z pakietu Atmedia) oraz internet (Interia.pl, serwis Trójki i jej profile w portalach społecznościowych).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia.

Od września do listopada ub.r. udział Trójki w rynku radiowym wynosił 7,5 proc. (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"