Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu InPost

Andrzej Dalkowski, manager z 20 letnim oświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu InPost

– Cieszymy się, że do zespołu InPost dołącza manager z bardzo ciekawym i kompleksowym doświadczeniem marketingowym w branży handlu detalicznego i e-commerce, które zdobył w znanych międzynarodowych markach, takich jak Vision Express czy OBI. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszej komunikacji marketingowej – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, chief marketing & ESG officer InPost.

Andrzej Dalkowski swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w Vision Express należącym do Grupy Grandvision, a następnie EssliorLuxottica, gdzie przez ostatnią dekadę jako chief marketing officer był odpowiedzialny za rynek Polski, Bułgarii, Grecji i Cypru. 

Wcześniej był dyrektorem marketingu OBI Polska, a jeszcze wcześniej w Grupie Metro opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker. 

Specjalizuje się w omni- strategii marketingowej oraz budowaniu marki w oparciu o insighty klientów i użytkowników. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK