Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński jako Rodzina Oddano w teaserowej kampanii (wideo)

Rozpoczęła się teaserowa kampania reklamowa Oddano.pl, w której występują zabawni gangsterzy grani przez Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego. Akcję przygotowała agencja Brasil.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński jako Rodzina Oddano w teaserowej kampanii (wideo)

W ramach akcji udostępniono kilka spotów odsyłających do serwisu Oddano.pl. Pokazują one dwóch wspólników: Rulona (gra go Andrzej Grabowski) i Drobnego (w tej roli Tomasz Oświeciński), którzy pokazują i opowiadają, jak szykują się do typowo gangsterskiego odzyskiwania długów.

Spoty zachęcają do odwiedzania strony Oddano.pl i wpisania tam instagramowych ksywek znajomych, którzy danemu użytkownikowi są winni pieniądze. - Gdy Rodzina Oddano skroi dłużników, zobaczysz, że kroi się coś grubego - mówi jeden ze sloganów.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Brasil, która zarejestrowała też adres oddano.pl. Przedstawiciele Brasil nie ujawniają, dla którego klienta prowadzą tę akcję. Nie zdradzają nawet, czy to kampania społeczna czy działania reklamujące markę komercyjną.

Wiadomo natomiast, że to teaserowy etap akcji. Jej właściwa odsłona zacznie się w najbliższych tygodniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]