Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Zespół new business & marketing, kierowany przez Skibniewskiego, wspierają Agnieszka Winiarska, new business manager oraz Agnieszka Supińska, head of internal and external communication.
- Wraz z reorganizacją dotychczasowej struktury zespołu, wyodrębniliśmy kluczową rolę, związaną z budowaniem wizerunku firmy oraz pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych. To połączenie gwarantuje bardzo ciekawe i wymagające wyzwania, w których realizacji mam nadzieję, pomoże mi doświadczenie zdobyte w trakcie lat pracy w MediaCom - podkreśla Andrzej Skibniewski.

W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatnie 3 lata jako client director zarządzał zespołem zajmującym się obsługą kluczowych klientów agencji, takich jako Danone, Auchan, HBO czy Continental. Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu, obsługując klienta Procter&Gamble na rynku polskim i krajach bałtyckich.











