W startującej właśnie kampanii reklamowej Play Andrzej Sołtysikprzekonuje, że abonenci sieci komórkowych mogą rozwiązywać z nimiumowy, jeżeli zmieniono ich regulamin. Sołtysik podkreśla, żepozostanie to bez żadnych konsekwencji, nawiązując do ostatniejdecyzji Polkomtela, operatora sieci Plus. Firma po orzeczeniuUOKiK-u uznającym, że regulaminy wszystkich sieci komórkowychzawierają niedozwolone klauzule, zmieniła swoje wytyczne, ale w tejsytuacji jej abonenci mogą w lipcu zerwać umowy.
Marcin Gruszka, rzecznik Play, podkreśla, że kampania mainformować abonentów Plusa i innych sieci o takiej możliwości,która nie dla wszystkich jest oczywista. - Ponieważ akcjaprzekazuje bardzo poważny komunikat, zaangażowaliśmy do niejAndrzej Sołtysika - profesjonalnego i doskonale rozpoznawalnegoprezentera, a nie jakiegoś przereklamowanego celebrytę -dodaje.

Kampania obejmuje telewizję (wszystkie główne stacje), prasę(dzienniki i tygodniki) oraz radio. Kreację przygotowała agencjaChange Integrated, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.











