W ramach promocji wizerunki czterech bohaterów „Angry Birds” zostały umieszczone na półlitrowych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Natomiast pod nakrętkami znajdują się kody, które można rejestrować na stronie wyrzutnianagrod.pl. Po wpisaniu trzech otrzymuje się kod power-up do „Angry Birds”, a ponadto do wygrania jest 2 tys. walizek z bohaterami tej gry.
Promocja potrwa do końca lipca lub wyczerpania zapasów nagród. Jej realizacją zajmuje się agencja S4, a działania w internecie prowadzi agencja VML Poland.

Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. serwisy społecznościowe), na outdoorze (nośniki w pobliżu centrów handlowych i w środkach komunikacji miejskiej w największych miastach) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).
Kreacją reklam outdoorowych zajęła się agencja H2O Creative, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations realizuje agencja ATW Communications.











