W oLIVE media Anna Gajewska odpowiada za zarządzanie 4-osobowym zespołem PR, budowanie strategii komunikacji w mediach, a także za koordynację działań z obszaru media i public relations.
Zespół przez nią kierowany zajmuje się projektami m.in. z sektora nowych technologii, ekologii, finansów, prawa oraz sportu. Do klientów obsługiwanych przez ten dział należą m.in. akcelerator Start Smart CEE, fundusz AIP Seed, startup Wordware, partner w pozabankowym finansowaniu - IBI Polska, spółka technologiczna Envirly, kancelaria armińska radcowie prawni czy Fundacja KSG “Olympic Dreams”, wspierająca sportowców w ich drodze na igrzyska olimpijskie. Anna Gajewska odpowiedzialna jest także za koordynację działań wizerunkowych agencji oraz CEO, Olivii Drost.
Gajewska posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła, pracując m.in. w departamencie marketingu i komunikacji KPMG, w Kulczyk Foundation, gdzie koordynowała projekty pomocowe z polskimi i zagranicznymi organizacjami, a także w agencji PR Calling, gdzie obsługiwała klientów z branż finansowo-technologicznych.

Nowa PR Team Leaderka w oLIVE media jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych i Podyplomowego Studium na Uniwersytecie Warszawskim, jak również London School of Public Relations.











