Z naszych ustaleń wynika, że Gumkowska w Grupie TVN Discovery Polska będzie odpowiedzialna za monetyzację produktu news online, planowanie i realizację strategii sprzedaży subskrypcyjnej produktu, rozwój serwisów lifestyle i x-news oraz wsparcie rozwoju w obszarze digital. Będzie ściśle współpracować z departamentem news digital i działem technologii online.
Oficjalnie Anna Gumkowska zostanie zatrudniona 1 września 2020 roku - po zakończeniu zakazu konkurencji.
Anna Gumkowska przez ostatnie półtora roku związana była z Wirtualną Polską, od listopada ub. r. była dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie (odeszła z firmy wraz z Elwirą Piwowarską, zastąpiły je Sylwia Kupracz i Maria Peltz-Orlińska).
Gumkowska wcześniej przez 11 lat była związana z Agorą, pełniła tam funkcje m.in. szefowej wideo i lifestyle’u oraz dyrektora content marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe.

Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej na Uniwersytecie Warszawskim.











