Sylwia Kupracz jako dyrektor operacyjna pionu publishing product będzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za zakup i rozliczanie kontentu. Będzie planować i wydatkować budżet kontentowy, wspólnie z redakcjami Wirtualnej Polski zajmie się opracowaniem planów redakcyjnych w tym zakresie, a także będzie wspierać projekty rozwojowe pracowników pionu.
- Skala działań Wirtualnej Polski to dla mnie szansa współpracy z najważniejszymi twórcami i dostawcami treści oraz największymi podmiotami na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym. Wraz ze swoim zespołem będę miała realny wpływ na realizację strategii kontentowej i wydawniczej WP, a także nieustanne podnoszenie standardów codziennej pracy pionu wydawniczego - zapowiada Sylwia Kupracz.
Poprzednio była związana z Huawei Polska, odpowiadała tam za tworzenie strategii aplikacji Huawei Video i działanie promocyjne AppGallery. Wcześniej pracowała w Grupie Onet (obecnie należącej do Ringier Axel Springer Polska), m.in. jako szefowa działu zakupu treści, odpowiadała za pozyskiwanie kontentu, negocjacje biznesowe oraz zarządzanie budżetem kontentowym.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-ostrozniejsza-przy-przejeciach-bez-zwolnien-w-redakcjach-tylko-wakacje-pl-ze-strata,7170532506847361a ##
Z kolei Maria Peltz-Orlińska będzie zarządzała w Wirtualnej Polsce m.in. obszarami lifestyle, zdrowie i parenting, kultura i rozrywka, WP Magazyn i Pudelek. - Od początku swojej drogi zawodowej jestem związana z digitalem. Większość firm medialnych, w których pracowałam posiadały zróżnicowane portfolio, dlatego dużą część moich obowiązków stanowiła transformacja cyfrowa - zaznacza menedżerka.
Poprzednio Peltz-Orlińska przez pięć lat była content and product directorem w Burda Media Polska, zarządzała tam działem obejmującym wszystkie redakcje internetowe oraz wspierała redakcje magazynów w procesie digitalizacji. Wcześniej była związana z Gazeta.pl (Agora SA), naTemat.pl oraz Grupą ZPR Media gdzie kolejno była dyrektorem działu lifestyle, dyrektorem rozwoju, dyrektorem serwisów lifestylowych i wnętrzarskich.

W Wirtualnej Polsce Sylwia Kupracz i Maria Peltz-Orlińska będą raportowały do Rafała Wareckiego, dyrektora pionu publishing product.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-wp-zyskuje-bez-inwestycji-w-ramowke-wp-pilot-bez-pozytywnego-wplywu-epidemii-i-blackoutu-tvn24,7170531685722241a ##
Poprzednio szefową operacyjną pionu publishing product była Elwira Piwowarska, a dyrektor departamentu stylu życia Anna Gumkowska. Obie zdecydowały się odejść z Wirtualnej Polski.
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 149,81 mln zł oraz zysku netto z 14,37 do 7,25 mln zł. W pionie internetowym wpływy firmy zmalały o 6 proc., natomiast Telewizja WP osiągnęła zysk EBITDA.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. strony i aplikacje internetowe Wirtualnej Polski miały 21,12 mln użytkowników, 3,84 mld odsłon oraz 45 minut i 25 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego.











