Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Emitowane będą dwa spoty z udziałem Anny Lewandowskiej, z którą finalizowane są obecnie uzgodnienia w tej sprawie.
W zeszłorocznej odsłonie akcji, prowadzonej pod hasłem „Stop zwolnieniom z WF-u”, wystąpił koszykarz Marcin Gortat.
Za przygotowanie tegorocznej kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, która zdobyła to zlecenie w zamkniętym przetargu zorganizowanym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Przypomnijmy, że Anna Lewandowska w ostatnich tygodniach reklamuje antyperspirant Rexona Women (zobacz szczegóły) oraz wspólnie ze swoim mężem Robertem - usługi T-Mobile (więcej na ten temat).
Wartość reklamowa Anny Lewandowskiej została oszacowana przez „Forbes” na 201,9 tys. zł, co dało jej 92. miejsce na tegorocznej liście 100 najcenniejszych marketingowo polskich gwiazd (zobacz cały ranking).












