W spocie Anna Mucha i Małgorzata Socha odwiedzają salon sprzedażowy Play, rozmawiając o swoich małych córkach. Duet pracowników przedstawia aktorkom zalety taryfy Formuła Rodzina Smartfon Unlimited: nielimitowany internet i roaming (przez 30 dni) w całej Unii Europejskiej, a także rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci krajowych.
Jest to wariant taryfy Formuła Smartfon Unlimited, której nową wersję Play wprowadził w maju br.
W osobnych reklamach prezentowane są zalety opcji Stan Darmowy oraz smartfon Samsung Galaxy A3 dostępny w Formule Rodzina Smartfon Unlimited za złotówkę.
Anna Mucha i Małgorzata Socha wcześniej reklamowały już Play. Mucha w lutym br. pojawiła się razem z Kubą Wojewódzkim w kampanii Stanu Darmowego, a Socha promowała sieć już dwa lata temu.

Wiosną br. w kampanii Formuły Rodzina 4.0 wystąpili Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/akrobacje-skoczkow-narciarskich-reklamuja-zasieg-czterech-sieci-w-play-wideo ##
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, na outdoorze, w prasie, internecie oraz salonach sprzedaży.

Za kreację reklam ATL-owych odpowiada agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie - agencja Artegence, a za reklamy BTL-owe - agencja Plej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.











