Anna Olipra CEO w Global Shopper Marketing

Od stycznia stanowisko CEO Global Shopper Marketing  obejmie Anna Olipra, zaś Beata Grosicka oraz Szymon Szylak awansują na stanowiska business development director i head of design. Agencja chce się skupiać na rozwoju działań w zakresie digitalu i brandingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Olipra CEO w Global Shopper Marketing
Anna Olipra

Z początkiem 2023 roku właściciele spółki kapitałowej Global Shopper Marketing – w związku z jej rozwojem oraz poszerzeniem zakresu działalności – dokonają reorganizacji kluczowych elementów jej struktury - podano w komunikacie.

Nowym CEO GlobalSM zostanie Anna Olipra pełniąca do tej pory obowiązki client service directora. Natomiast Maciej Olipra, Co-Founder oraz dotychczasowy CEO – razem ze swoim wspólnikiem Dariuszem Złotowskim – skoncentruje się na koordynacji działań związanych z nowymi obszarami inwestycyjnymi agencji.

Anna Olipra na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za wyznaczanie celów biznesowych, a także realizację założeń nowej strategii agencji w nadchodzących latach. Zarządzać będzie również relacjami z kluczowymi klientami spółki.  Olipra pracę w GlobalSM rozpoczęła w 2020 roku na stanowisku project manager. Przed dołączeniem do agencji przez około 13 lat była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie zdobywała doświadczenie projektowe oraz uczestniczyła we wdrażaniu i rozwoju strategii sprzedażowych, marketingowych oraz IT.

Częścią zachodzących zmian jest również awans oraz włączenie w struktury zarządu firmy Beaty Grosickiej, a także nowa rola Szymona Szylaka. Obejmują oni odpowiednio stanowiska: business development director oraz head of design.

Funkcja Grosickiej jest nowo utworzonym stanowiskiem dyrektorskim w strukturach zarządu firmy powołanym na potrzeby koordynacji wdrożenia strategii rozwoju spółki. Beata Grosicka związana jest z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: „Bed&Breakfast”, Swiift Agencja Reklamowa, Hackett Hamilton i Gutenberg Networks.

Szymon Szylak zarządzać będzie zespołem kreacji, pilnując najwyżej jakości realizacji działań. Szylak w GlobalSM pracuje od kwietnia br. na stanowisku head of creative team. Specjalizuje się w kompleksowej identyfikacji wizualnej, obsłudze i aktywacji marek oraz kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych. Wcześniejsze doświadczenie uzyskał m.in. w Nav Agency, gdzie od 2018 roku pracował na stanowisku art directora.

- Przed nami dalszy rozwój, aby mu sprostać, niezbędne było postawienie na strategię zakładającą pełnienie funkcji operacyjnych przez osoby mogące w pełni skoncentrować się na bieżącej obsłudze klientów i pozyskiwaniu nowych kontrahentów. To właśnie dzięki m.in. zaangażowaniu oraz doświadczeniu Ani udało nam się nie tylko spokojnie przejść przez trudne dla branży ostatnie dwa lata, ale także zrealizować w tym czasie kilka istotnych projektów poszerzając tym samym obszar działania agencji. Część spółki odpowiedzialna za działania marketingowe już w 2021 roku z powodzeniem wróciła do obrotów z okresu przed pandemii, zamykając rok z wynikiem lepszym o 12 proc. r/r – podkreśla Maciej Olipra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów