Anna Przybylska reklamuje „mniej cukru” w płatkach Nestlé

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) z udziałem aktorki Anny Przybylskiej. Akcję przygotowały McCann Warsaw i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy płatków Nestlé z Anną Przybylską informują, że produkty tej marki (Nesquik, Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp, Miodowy Cheerios) zawierają 9 lub mniej gramów cukru w jednej porcji (czyli w 30 gramach bez dodatku mleka). Producent podkreśla akurat to, ponieważ przeprowadzone w ub.r. badanie pokazało, że właśnie o obecności cukru najczęściej rozmawiają matki w internetowych dyskusjach o diecie swoich dzieci.

Anna Przybylska jest twarzą reklamową płatków Nestlé od jesieni ub.r. W pierwszej kampanii deklarowała: „Dla moich najbliższych wybieram to, co najlepsze!” (przeczytaj więcej).

grafika

Obecna akcja reklamowa zaczęła się 4 lutego i potrwa do końca marca. Obejmuje telewizję, prasę, internet oraz sklepy. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa McCann Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"