W Komunikacji Plus Anna Simon od 2021 roku odpowiada za linię biznesową PR, rozwijając w strukturach agencji trzy działy merytoryczne: brand PR, corporate PR i social media.
Po awansie Simon będzie odpowiedzialna nie tylko za dalszy rozwój zespołów specjalistycznych agencji i poszerzanie portfolio projektów, ale także za wzmacnianie pozycji biznesowej spółki Komunikacja Plus PR na rynku i jeszcze większą integrację usług PR z pozostałymi kompetencjami grupy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komunikacja-plus-pr-cztery-huby-kompetencyjne-agata-piekarz-urbas-marcin-kuchno-hubert-raczkowski-sebastian-koleda-mateusz-zalewski-jan-jasinski ##
Anna Simon w branży PR od ponad 20 lat
Anna Simon z branżą PR jest związana od 2007 roku. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Pełni też funkcję wiceprezes ZFPR, odpowiadając za szereg inicjatyw branżowych, m.in. konkurs Next Gen of PR. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.

- Wzmocnienie zarządu naszej agencji PR to konsekwencja realizacji strategii biznesowej Grupy Komunikacja Plus. Przez 2 lata pracy w K+PR Anna Simon dynamicznie rozwijała trzy obszary merytoryczne, oparte o kompetencje PR korporacyjnego, produktowego i social media. To przełożyło się na dobre wyniki finansowe spółki i poprawę wskaźników jakościowych, które weryfikujemy cyklicznie w badaniach satysfakcji klientów i pracowników – podkreśla Tomasz Alberski, managing partner Grupy Komunikacja Plus.











