Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi

Firma GoodMills Polska, właściciel marki Basia, kontynuuje rozpoczętą przed rokiem współpracę z Anną Starmach, szefową kuchni, autorką książek kucharskich i portalu kulinarnego oraz jurorką polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi

Głównym elementem rozpoczynającej się właśnie kampanii mąki Basia jest seria filmów zamieszczanych na kanale YouTube marki.

W każdym odcinku Anna Starmach mierzy się z nowym wyzwaniem kulinarnym – to „zadania" od aktywnych w sieci mam – influencerek parentingowych, które szukają pomysłów na dania dla niejadków i sposobów na zaangażowanie dzieci w przygotowanie smacznych posiłków. Ambasadorka marki przygotowuje mączne dania, dzieląc się swoimi przepisami. Widzowie serii mogą również przekonać się, czy rozwiązania proponowane przez Anię Starmach sprawdzają się w praktyce – każdemu odcinkowi towarzyszy link do materiału przygotowanego przez mamę – autorkę wyzwania, która wspólnie ze swoimi dziećmi korzysta z porad i przepisów Ani.

Serii video poradników z udziałem ambasadorki marki towarzyszy kampania w mediach digital, działania w social mediach oraz kampania telewizyjna.

Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji odpowiadają zespoły Nonstandard i Social Quality agencji Reprise oraz zespół Initiative. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production.

Pierwszy odcinek serii jest już dostępny w kanale marki na YouTube.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"