Anna Stolarz, Katarzyna Pereta i Maksymilian Gronowski w 180heartbeats + Jung v Matt

Do zespołu agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Anna Stolarz, Katarzyna Pereta i Maksymilian Gronowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Anna Stolarz w dziale obsługi klienta objęła stanowisko account manager. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak The & Partnership, Publicis, McCann WorldGroup, Syzygy oraz Walk Creative. Koordynowała projekty dla Toyota Motor Poland, KFC Polska, Orange, Sony Centre, Nutricia Poland, PZU SA, czy BOŚ Bank.

Katarzyna Pereta została motion designerem w dziale designu. Z branżą związana jest od sześciu lat. Doświadczenie zdobywała w domu produkcyjnym Foszer Sawicki i studiu animacji K&C Media Group. Specjalizowała się w animowanych explainer video i postprodukcji.

Maksymilian Gronowski został junior community managerem w dziale social media. Wcześniej odpowiadał za przygotowanie contentu w 366 Concept. Zawodowo zajmuje się również fotografią, a w portfolio ma projekty dla takich marek jak Cropp, Converse, czy Galeria Dominikańska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela