Firma tłumaczy, że zaprosiła do współpracy Annę Wendzikowską, ponieważ chce aby marka J.P. Chenet odzyskała na rynku pozycję, która jej się należy i stała się również w Polsce marką nr 1. wśród francuskich win. Ma w tym pomóc zszeroko zakrojona kampania marketingowa z udziałem nowej ambasadorki.
Firma podkreśla, że J.P. Chenet to marka nowoczesna i świeża, kierowana zarówno do młodszych, jak i do starszych pokoleń. Doskonale pasuje do różnych okazji, również tych codziennych, jak obiad czy kieliszek wina z przyjaciółmi.
Wino będzie sprzedawane w największych sieciach handlowych. Zaplanowane działania reklamowe mają obejmować szerokie działania marketingowe w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działania z zakresu PR i aktywności z udziałem influencerów.
W grudniu 2020 roku Anna Wendzikowska wystąpiła w reklamie InPostu.












