Anna Werstler dyrektorką ds. marketingu w Grupie Żywiec

Z początkiem marca stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Grupie Żywiec (właściciel m.in. marki piwa  Żywiec) obejmie Anna Werstler. W ostatnim czasie do zespołu zarządzającego firmy dołączyli: Izabela Wanatowska jako dyrektorka sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu oraz Tomasz Trela jako dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego oraz egzekucji sprzedaży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Werstler dyrektorką ds. marketingu w Grupie Żywiec
Anna Werstler

Anna Werstler, która stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Grupie Żywiec obejmie z początkiem marca, ma ponad 18 lat pracy w różnych branżach. Karierę zawodową rozpoczęła w Danone, zarządzając markami takimi jak Actimel, Activia, Danonki i całą kategorią jogurtów. Kierowała również działem innowacji, tworząc struktury i procesy budujące kulturę innowacji w Danone w oparciu o plan 5-letni.

 

Ostatnie 9 lat spędziła w firmie Avon, obejmując różne role kierownicze w marketingu na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Pełniła role dyrektorki marketingu w Polsce i regionie CEE.

Poporzednio dyrektorem ds. marketingu w Grupie Żywiec była Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Była też członkinią zarządu firmy, odeszła z niej w listopadzie ub.r.

Izabela Wanatowska przyszła z Coca-Cola HBC

Izabela Wanatowska (na zdjęciu poniżej), dyrektorka sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu, przeszła do Grupy Żywiec z firmy Coca-Cola HBC, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora sprzedaży na Polskę i kraje bałtyckie. Wraz z zespołem uprościła i przeprowadziła cyfrową transformację wielu procesów sprzedażowych.

Swoją karierę w firmie Coca-Cola Izabela rozpoczęła w 2004 roku od funkcji dyrektora rozwoju współpracy z klientami przechodząc z Metro Group. Następnie przez 3 lata pełniła tę rolę w Austrii, a potem, pracując w strukturach centralnych, tworzyła standardy rozwoju kategorii w oparciu o potrzeby nabywców dla wszystkich krajów wchodzących w skład Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Od 2012 roku zajmowała szereg stanowisk komercyjnych w Polsce, w tym dyrektora handlu nowoczesnego. Następnie, jako członek zespołu zarządzającego, stworzyła dział rozwoju strategii handlowych skupiony na zrozumieniu, planowaniu i wdrożeniu strategii wzrostu przychodów.

grafika

Tomasz Trela ostatnio w Lotte Wedel

Tomasz Trela, dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego i egzekucji sprzedaży, do Grupy Żywiec przeszedł z Lotte Wedel, gdzie kierował ostatnio rozwojem kategorii lodów.

Karierę zawodową zaczynał 25 lat temu w Diageo, gdzie spędził 9 lat rozwijając się od roli przedstawiciela handlowego, a na końcu obejmując rolę dyrektora sprzedaży. Następnie dołączył do CEDC zarządzając kanałem sprzedaży off-trade oraz hurtową dystrybucją portfolio alkoholi i piwa. Ponadto zarządzał zespołami trade marketingu, business intelligence oraz rozwoju umiejętności sprzedażowych.

W 2010 roku objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew, rozwijając biznes oraz markę Łomża na skalę całego kraju. Następnie dołączył do Makro Cash & Carry Polska, gdzie zmienił sposób pracy sił sprzedaży, jednocześnie znacząco rozwijając sprzedaż bezpośrednią. W latach 2016-2020 jako dyrektor generalny był odpowiedzialny za rozwój biznesu MOWI w Polsce.

grafika

Zmiany w strukturze zespołu zarządzającego Grupy Żywiec - jak podano w komunikacie -  "są związane z realizacją ambicji wzrostu biznesu i zwiększania przychodów oraz budowania marek w nowej rzeczywistości rynkowej".

- Rynek piwa w Polsce bardzo dynamicznie się zmienia, a rozwój poszczególnych kanałów sprzedaży wymaga dziś określonych kompetencji. Aby dostosować się do tych zmian, zdecydowaliśmy się stworzyć nowe, dedykowane role w tym obszarze. Chcemy by liderzy działu sprzedaży byli jeszcze bliżej naszych klientów i aby mogli także poświęcać czas na rozwój talentów i budowanie silnych zespołów komercyjnych. Serdecznie witam Izabelę, Tomasza i Annę w naszym zespole i życzę im wielu sukcesów - powiedział Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą