Anna Więckowska szefem marketingu „Super Expressu”

Anna Więckowska od 1 grudnia br. objęła nowo utworzone stanowisko szefa działu marketingu dziennika „Super Express” (Murator SA).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do tej pory za marketing dziennika odpowiadała Anna Zawiślińska, menedżer ds. wydawniczych “Super Expressu”, która zajmie się teraz pracą nad projektami telewizyjnymi Muratora.   Więckowska była przez 11 lat związana z agencjami reklamowymi (MacCann Ericsson, Euro RSCG 4D, JWT Polska), w których pracowała w dziale Client Service - ostatnio na stanowisku group account directora. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, w której ukończyła studia podyplomowe z zakresu marketingu strategicznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"