Nowa odsłona kampanii stanowi kontynuację strategii komunikacyjnej marki opartej na claimie "Ubierz życie w to, co cenne", rozwijając narrację o wielowymiarowości mody i jej wpływie na relacje międzyludzkie. Kampania wykorzystuje innowacyjne podejście do prezentacji produktów premium, gdzie ubrania stają się bohaterami opowieści o emocjach i połączeniach między ludźmi.
Dwoistość znaczeń
Kampania AW25 składa się z dwóch spotów telewizyjnych opartych na choreografii tanecznej, wykorzystujących innowacyjne podejście do prezentacji produktów premium marki. Koncepcja kreatywna opiera się na dwoistości znaczeń - zarówno ubrań, jak i hasłach kampanii, które wprowadzają grę słów o podwójnych sensach.
Spoty prezentują produkty marek Paul Smith, Twinset i Patrizia Pepe, pozycjonując je jako katalizatory emocji wykraczające poza funkcjonalność.

- W tej kampanii mówimy o tym, że jeden przedmiot może mieć wiele znaczeń - w zależności od tego, kto go nosi i w jakich okolicznościach. Idea 'Ubierz życie w to, co cenne' realizuje się tutaj na wielu poziomach - od różnorodności relacji, przez wieloznaczność samych ubrań, aż po zabawę słowem w naszych hasłach - mówi Marta Sawicka, dyrektor marketingu wizerunkowego Answear.com
Za reżyserię spotów odpowiada Adi Halfin, a choreografię stworzyła Emilie Leriche. W kampanii wystąpili Mathilde Lin - znana z głównej roli w teledysku Harry'ego Stylesa "As it was" - oraz David Lagerqvist w spocie hotelowym, a także Angele Villanueva Jara, finalistka 10. edycji programu "You Can Dance", i Mermoz Melchior w spocie dziejącym się w parku.
Za stylizacje odpowiadał Łukasz Witek z zespołu Answear.com, koncepcją kreatywną zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował dom mediowy Starcom, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Shootme.

Komunikacja kampanii prowadzona jest na wszystkich 12 rynkach europejskich na których działa marka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ubierz życie w to, co cenne | Reklama Answear AW’25 | 30" | 16x9 | Hotel
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo











