Answear klientem agencji Saatchi&Saatchi

Agencja reklamowa Saatchi&Saatchi (należy do Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę reklamową sklepu internetowego Answear.com. Będzie odpowiedzialna za opracowanie jego nowej platformy komunikacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Answear klientem agencji Saatchi&Saatchi

Przetarg dotyczył opracowania nowej platformy komunikacji Answear.com w ujęciu 360 na przyszły rok. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu. 

Agencja Saatchi & Saatchi zajmie się kreacją zaplanowanej na 2024 rok kampanii, produkcję spotów tv i internetowych, komunikacją w social mediach oraz dodatkowymi aktywnościami obejmującymi m.in. guerilla marketing i ambient

Answear.com nie ujawnia, kiedy wystartują zaplanowane działania reklamowe autorstwa Saatchi&Saatchi.

Przypomnijmy, że od czerwca br. nowym dyrektorem marketingu Answear.com jest Mariusz Ryciak. Zastąpił on na tym stanowisku Wojciecha Tomaszewskiego.

Czytaj też: Anwear na plusie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii