Sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych Moya energia działa od 2024 roku, w 2025 roku nastąpił dynamiczny wzrost liczby własnych stacji ładowania i związany z tym, jak twierdzi Anwim, wzrost rozpoznawalności marki.
W związku z tym spółka chce zatrudnić agencję, która będzie wspierać zespół Elektromobilności Anwimu w rozwoju marki oraz aktywnie uczestniczyć w kreowaniu wizerunku, realizacji kampanii reklamowych i promocyjnych oraz aktywnie wspierać rozwój i jej obecność w mediach społecznościowych.
Wybrana agencja zajmie się całościową obsługą marki z naciskiem na własną inicjatywę, kreatywność, planowanie i egzekucję. Chodzi o obsługę social mediów (rozwój profili na LinkedIn i Facebook oraz uruchomienie profilu na YouTube, ewentualnie na TikToku) oraz rekomendacje i wsparcie w rozwijaniu treści na stronie internetowej.

Niewykluczona obsługa eventowa i PR
Do zadań agencji należeć będzie także przygotowanie materiałów graficznych, m.in. nowych KV, realizacja kampanii czasowych (digital, radio, mailing, działania niestandardowe) oraz stałych działań (mailing, newsletter), wsparcie w komunikacji wewnętrznej, wsparcie przy uruchomieniu i promocji wybranych stacji ładowania.
Niewykluczone, że agencja ta – w zależności od potrzeb – zajmie się również obsługą eventową oraz PR.
Anwim planuje odbyć finalne negocjacje i wybrać agencję do współpracy najpóźniej do 7 listopada br.











