'Aparat w ramach promocji'

Pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promocyjna HP, przygotowana przez agencję reklamową Publicis.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Firma HP rozpoczęła radiową i internetową kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie klientów o nowej, letniej promocji HP oraz zachęcenie do wzięcia w niej udziału. Głównymi adresatami są właściciele małych i średnich firm.

Akcja nagrania rozgrywa się we wnętrzu biura. W ogólnym gwarze słychać męski głos, który instruuje: „Dobra stań za nim... ok, a ty wyjdź zza biurka, tak.... obejmij je super ... uśmiech proszę.....”. Słyszymy, że zdjęcie zostaje zrobione, a lektor wyjaśnia – „Teraz dzięki urządzeniu wielofunkcyjnemu HP Laserjet możesz robić zdjęcia. Kup je, a cyfrowy aparat fotograficzny dostaniesz gratis.” Więcej informacji o zasadach najnowszej promocji HP można uzyskać kontaktując się z Preferowanym Partnerem HP lub wchodząc na stronię www.hp.pl/aparat

 „Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. A w wakacje robi się zdjęcia. A ulubione zdjęcia wsadza się w ramki. Właśnie dlatego przygotowaliśmy kampanię „Aparat w ramach promocji”. Pomysł na hasło uznaliśmy za wysoce trafiony. A to konieczny warunek, żeby przekaz reklamowy był klarowny i silny”– powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.

30-sekundowe spoty emitowane będą m.in. w Antyradiu, Radiu PIN 102 FM, Radiu ESKA, RMF FM, TOK FM, Pogoda Złote Przeboje. Kampanię wesprą działania promocyjne prowadzone w internecie, m.in. na takich portalach jak: Gadu-Gadu, Manager Money, Onet.pl, Internet i Komputery, Rzeczpospolita Dobra Firma, Twojafirma.pl. Kreację wspomogą również materiały POS w punktach sprzedaży: wobblery, ulotki i naklejki na produkty. Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Promocja HP potrwa od 1 czerwca do 20 lipca 2007 roku.

Kampania – Aparat w ramach promocji

Klient: Hewlett-Packard

Przedstawiciel klienta:

Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Dagmara Gadomska – Account ManagerOlga Pilarczyk – Account Executive Assistant

Kreacja: Albina Horbaczewska – Art DirectorMałgorzata Wójcicka – Art DirectorKonrad Mędrzecki – Copywriter

ProdukcjaRobert Marciniak – Production Manager

Dom Mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital

Początek kampanii: 11.06.2007.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"