Celem kampanii będzie popularyzowanie wśród Polaków wiedzy na temat obiektów przyrodniczych leżących na terenie gminy, które zostały wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO - Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa oraz Parku Mużakowskiego. Kampania będzie miała zasięg regionalny oraz krajowy i potrwa do października br.
Po stronie agencji Aplan Media leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej kampanii. W ramach umowy firma zajmie się m.in.: organizacją eventów (m.in. Święta Parku Mużakowskiego, targów turystycznych, konferencji prasowych), zapewni wystąpienia w ogólnopolskiej telewizji, odpowie za komunikację w social mediach i reklamy internetowe, stworzy spoty filmowe, przeprowadzi kampanię PR-ową w regionalnych mediach, a także zapewni wsparcie content marketingowe. Do zadań Aplan Media należeć będzie także zakup mediów, produkcja licznych materiałów DTP.

W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji: Aplan Media, Althermedia, Carbo Media, występujący jako konsorcjum Euvic Media i Grupa Eskadra, Tarraya. Zwycięska oferta wyniosła 1 515 368,61 zł.











