W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku influencer marketingu, agencja 2KOMA7 opierając się na wieloletnim doświadczeniu we współpracy z największymi markami, stworzyła intuicyjną aplikację 2.7, która pozwala na prowadzenie kampanii nastawionych na wynik i pełną kontrolę nad każdym etapem współpracy online, z możliwością monitorowania efektów real-time dzięki analizie AI bez przeglądania zbędnych skrinów.
Zależało nam na stworzeniu aplikacji, która znacząco optymalizuje czas pracy nad kampaniami po stronie naszych klientów, influencerów oraz zespołu agencji. W procesie rozwoju narzędzia wykorzystaliśmy potencjał sztucznej inteligencji, aby analizować sentyment działań i osiągać najlepsze możliwe wyniki kampanii.
Dzięki funkcji samodzielnego zgłaszania się twórców do kampanii marki zyskują dostęp do autentycznych influencerów, którzy realnie identyfikują się z ich produktami. To właśnie autentyczność jest obecnie jednym z najbardziej pożądanych efektów działań marketingowych, a my gwarantujemy ją dzięki naszemu innowacyjnemu narzędziu – mówi Julia Tkaczyk, dyrektor zarządzająca w 2KOMA7.

Aplikacja 2.7 integruje wszystkie etapy działań w jednym miejscu. Obsługuje materiały publikowane na Instagramie, TikToku i YouTube, a kampanie można prowadzić w oparciu o konkretne cele i mierzalne wskaźniki, takie jak zasięg, engagement rate czy analizę sentymentu. Platforma porządkuje procesy komunikacyjne, ułatwiając pracę zarówno klientom agencji, twórcom, jak i ich managerom. Zamiast mnożyć skomplikowane kroki, aplikacja daje jedno narzędzie, które obejmuje cały proces – od zaproszenia twórców do udziału w kampanii, przez dostęp do briefów i bieżący kontakt, aż po weryfikację materiałów. Dzięki temu współpraca staje się prostsza, przejrzysta i wygodniejsza dla każdej ze stron.
Każda funkcja aplikacji została zaprojektowana tak, aby maksymalizować zasięg i zaangażowanie, bazując na naszym wieloletnim know-how, zdobytym podczas realizacji setek kampanii. Wprowadziliśmy również możliwość generowania raportów w dowolnym momencie trwania kampanii, odpowiadając tym samym na rosnące potrzeby rynku w zakresie transparentności i efektywności działań – dodaje Julia Tkaczyk.

Kluczowe możliwości aplikacji 2.7:
- Ustawianie priorytetu kampanii tak, jak chcesz - Ty decydujesz, a aplikacja dopasowuje działania do Twojego celu - zasięg, ER czy analiza sentymentu
- Rekrutuj twórców jednym kliknięciem - bez przedłużonej komunikacji - Influencerzy dostają jasną i przejrzystą ofertę współpracy

- Briefy i wytyczne - wszystkie wytyczne zebrane w jednym miejscu, dostępne dla twórców w każdej chwili. Brak niedomówień, maksimum skuteczności
- Bezpośrednia komunikacja w aplikacji - koniec z wiadomościami na różnych platformach. Cała korespondencja znajduje się w jednym kanale, eliminując zbędny chaos
- Prosty proces akceptacji treści - influencer wrzuca materiał, a klient go zatwierdza. Szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności
- Pełna kontrola nad kampanią - widoczne na bieżąco statusy działań i postępy projektu. Zero niespodzianek oraz pełna transparentność współpracy
- Raport w czasie rzeczywistym - aplikacja zbiera i analizuje dane, a AI podaje gotowe wnioski i wyniki
- Dodatkowe benefity - zaangażowani influencerzy mogą liczyć na dodatkowe profity, które nagradzają skuteczną i profesjonalną współpracę

Platforma 2.7 działa wszędzie tam, gdzie jej potrzebujesz - w wersji desktopowej i mobilnej, na urządzeniach z systemem iOS oraz Android. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad kampaniami niezależnie od miejsca i czasu.
To nie tylko aplikacja, to nowy standard influencer marketingu. Intuicyjna, szybka i stworzona z myślą o realnych potrzebach marek oraz twórców. Porządkuje procesy i pozwala się skupić na budowaniu wartościowych treści oraz osiąganiu wymiernych efektów.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź szczegóły funkcjonalności aplikacji 2.7 na stronie https://2koma7.pl/app/











