Aplikacja „Moja Praca” od lipca na urządzenia iOS

„Moja praca” to darmowa aplikacja, która ułatwia znalezienie pracy. Ale nie tylko. W aplikacji dostępne są również symulatory rozmów kwalifikacyjnych, testy osobowości i predyspozycji oraz schowek na CV. „Moja praca” to także porcja inspirujących tekstów i informacji o rynku pracy. Od lipca 2023 r. aplikacja dostępna jest także dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS. Można ją pobrać w sklepie App Store. Coraz bardziej cyfrowa rzeczywistość oraz zmieniający się rynek pracy sprawiają, że wiele osób, zwłaszcza młodych, poszukuje nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą im łatwo znaleźć pracę. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, w Zielonej Linii stworzono aplikację „Moja praca”. Ułatwia ona i przyspiesza komunikację pomiędzy pracodawcą a kandydatem do pracy. Po uruchomieniu aplikacji mogły z niej korzystać osoby posiadające urządzenia w systemie operacyjnym Android (do pobrania ze sklepu Google Play). Obecnie, od lipca 2023 r., „Moja praca” jest dostępna również dla użytkowników urządzeń z systemem operacyjnym iOS (do pobrania w sklepie App Store). Dlaczego warto zainstalować aplikację „Moja praca”? Aplikacja „Moja Praca” to: •    oferty pracy, które można dopasować do CV, •    testy osobowości i predyspozycji, dzięki którym osoba zainteresowana dowie się, jaka praca najlepiej do niej pasuje, •    symulatory rozmów kwalifikacyjnych, w których można odpowiedzieć na najpopularniejsze pytania rekruterów i sprawdzić prawidłowe odpowiedzi, •    praktyczne porady dotyczące szukania pracy, •    wybrane przepisy Kodeksu pracy, podane w przystępnej formie, •    najpopularniejsze rodzaje wsparcia zatrudnienia oferowanego przez urzędy pracy. Dodatkowo na „Moja Praca” są inspirujące, wybrane wywiady, które redaktorzy Zielonej Linii przeprowadzili z osobami, które radzą, jak skutecznie szukać pracy i na co zwrócić uwagę na rozmowach kwalifikacyjnych czy przygotowując dokumenty aplikacyjne. Zaletą aplikacji „Moja praca” jest szybki dostęp do setek ofert pracy, które są aktualizowane codziennie. Co ważne, możliwe jest dostosowanie wyszukiwania ofert pracy do profilu CV użytkownika. Ponadto, po założeniu konta na portalu zielonalinia.gov.pl, stworzeniu CV i zapisaniu go, możliwe jest, z poziomu telefonu ze schowka, szybkie dołączenie dokumentu do odpowiedzi na interesującą ofertę pracy. Zaletami aplikacji „Moja praca” są również czytelny interfejs i prosta, intuicyjna obsługa. Podział na trzy działy (Oferty pracy, Symulacje i testy, Przydatne informacje) sprawia, że użytkownik bez kłopotu znajdzie to, czego szuka.    

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów